Ursäkta stöket, vi bygger om och uppdaterar!

Var är Partnerportalen?

Vi har påbörjat en stor omstrukturering av allt support-material, dokument och filer på Bastecs sajt, för alla Bastec-användare, partners, installatörer, återförsäljare och webbmedlemmar.

Den tidigare ”Partnerportalen” (för installatörer) och ”Användarsupport” (för slutanvändare) kommer slås ihop till en helt ny gemensam startsida, som vi kort och gott kallar: ”SUPPORT”!

Tills nya Support-sidorna är klara, hittar du det gamla innehållet här:

Det här är en större förändring som kommer pågå under hösten. Nya undersidor kommer publiceras allt eftersom de blir klara. Vi ber om ursäkt för tillfälligt stök under tiden!

Varför ändra?

Bastecs utbud av produkter och tjänster utökas och utvecklas, och samtidigt växer antalet Bastec-användare och systeminstallatörer. Antalet medlemmar på vår sajt ökar också stadigt och allt fler kommer i kontakt med Bastecs fastighetsautomationssystem som kanske inte känt till det sen tidigare.

Vi bygger därför om från grunden, för att support, dokument och filer ska bli mer samlat, lättöverskådligt och lättanvänt för alla när det är klart.

Medlemsinnehåll

Precis som tidigare är det mesta av innehållet på vår sajt öppet för alla besökare. Annat är anpassat för olika medlemsnivåers behov, till exempel support specifikt för systeminstallatörer, partners och återförsäljare.

Alla är välkomna att ansöka om medlemskap på Bastecs sajt! Läs mer om Medlemskap.

Frågor?

Kontakta oss på 010-330 80 00 eller support@bastec.se