Välkommen till

BASTECS SUPPORT

Se och ladda ner dokumentation, programvaror och relaterade filer till Bastecs produkter och tjänster.

Här finns produktblad, manualer, videoguider, programvara/mjukvara och elscheman, DUC-uppgradering, anläggningsmallar, med mera. Observera att en del av innehållet är tillgängligt enbart för inloggade partner och återförsäljare, dvs medlemsnivå: ”systemintegratör”.

Vad söker du idag?

Ladda ner appar
och program

BAS2- och BAS3-programvara för PC, DUC och mobil.

Dokument, läs
och ladda ner

Datablad, elscheman, hjälpguider, manualer, med mera.

Videoguider,
praktiska tips

Instruktioner, tips och trix, främst för systemintegratörer.

Användarmanual
BAS2 online

Lär dig alla funktioner för styr och regler i BAS2-systemet.

Säljstöd för
partners och ÅF

Medlemssida enbart för inloggade nivå: ”Systemintegratör”

Teknisk beskrivning för
BAS2-konfiguration

Bastecs tekniska standard för certifierade partners och andra.

Broschyrer och
foldrar

Se och ladda ner Bastecs trycksaker som PDF:er.

Villkor, policy
och avtal

För Bastecs produkter, tjänster och denna webbplats.

Supporten hjälper dig med  din anläggning

Söker du support till befintlig anläggning?

Bastec erbjuder snabb och fri telefonsupport för att stödja alla slutanvändare och systemintegratörer som använder våra produkter.

Växel: 010-330 80 00
support@bastec.se

Jag vill bli kontakta av Bastec

Support via fjärrstyrningsåtkomst?

Har du blivit ombedd av vår supportpersonal att ladda hem TeamViewer? Vår egen ”Bastec TeamViewer”-client kräver ingen installation och kan oftast köras utan administrationsbehörigheter.

Gör så här:

  1. Klicka på länken nedan för att ladda hem TeamViewer till din dator.
  2. Dubbelklicka på den hämtade filen för att starta den på din dator.
  3. Skriv sedan in sessionskoden som du får av vår supportpersonal.
  4. Avsluta Teamviewer när supportsamtalet är klart.
Ladda hem TeamViewer